Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

"Για την Αυτοαξιολόγηση-Αξιολόγηση" - Μύθοι και αλήθειες για το ζήτημα!

"Για την Αυτοαξιολόγηση-Αξιολόγηση"

Μύθοι και αλήθειες για το ζήτημα!

1η αλήθεια,συνυφασμένη μ'έναν μύθο της κυβέρνησης και του υπουργείου!

Κυβέρνηση και υπουργείο ,μαζί με διάφορους "καλοθελητές", επιμένουν πως αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση είναι δύο ξεχωριστά θέματα, πως το ένα δεν έχει σχέση με το άλλο.
Είναι ψέμα! Αυτό που έχει ξεκινήσει από τα μέσα Δεκεμβρίου είναι η Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας-Εκπαιδευτικών.
Πρώτο βήμα η Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας, όσο κι αν επιμένουν για το αντίθετο διάφοροι γνωστοί καλοθελητές!
2η αλήθεια.
Όπως ρητά αναφέρεται στην εγκύκλιο του υπουργείου, η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι το 1ο στάδιο της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού έργου.
Τα πάντα γίνονται μεθοδικά,, σταδιακά και με μέτρο.
Στόχος για φέτος η "καλλιέργεια πνεύματος αξιολόγησης" και η ίδια η αξιολόγηση εν συνεχεία.

Μύθος 1ος.
Κυβέρνηση και υπουργείο στην προσπάθειά τους να εφαρμόσουν τις οδηγίες ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΟΣΑ για την αποδόμηση και καταστροφή της δημόσιας εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού, επιδιώκουν να πείσουν πως ενδιαφέρονται για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, της  εκπαίδευσης! Είναι ψέμα! Προωθούν το νέο , πιο ταξικό σχολείο της αγοράς! Δεν ενδιαφέρονται για τον εκπαιδευτικό, το μαθητή, την εκπαίδευση! Τους διαψεύδει η πραγματικότητα που βιώνουμε στα σχολεία καθημερινά!
Τους διαψεύδει και το νομικό οπλοστάσιο της προωθούμενης αξιολόγησης!

Αλήθεια 3η.
Η αξιολόγηση έρχεται για να επιβάλλει α)κλίμα τρομοκρατίας στα σχολεία   β)αυταρχισμό και ανταγωνισμό σε εκπαίδευση, σχολεία και εκπαιδευτικούς   γ)να εμποδίσει κάθε συλλογική δράση  δ)να καθηλώσει μισθολογικά-όσο κι αν επιμένουν για το αντίθετο οι καλοθελητές καλλιεργώντας αυταπάτες στους ήδη καθηλωμένους και χτυπημένους μισθολογικά εκπαιδευτικούς  ε)  να ανοίξει το δρόμο στις διαθεσιμότητες-απολύσεις.





Αλήθεια 4η ή Μύθος 2ος?
Με βάση το υπ' αριθμό 1900089/Γ1/10-12-2013 έγγραφο του υπουργείου, ορίζεται πως η αυτοαξιολόγηση έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα.
Αυτό καλλιεργείται από συγκεκριμένους κύκλους ως αληθινό. Είναι ψέμα!
Η εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ πουθενά δεν ορίζει, πως η συμμετοχή συναδέλφων στις διάφορες επιτροπές και ομάδες είναι υποχρεωτική ούτε υπάρχουν λεπτομέρειες για τον τρόπο συγκρότησής τους!
Αυτό αποδεικνύει ότι στόχος είναι ο εκβιασμός ,ο εκφοβισμός, η πίεση των συναδέλφων.

Αλήθεια 5η.
Οι εκπαιδευτικοί απορρίπτουν την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση και παλεύουν σ' όλη την Ελλάδα να μην εφαρμοστεί κανένα στάδιο.
Οι Σύλλογοι ΠΕ πρέπει να προχωρήσουμε άμεσα στα εξής βήματα:
α) Άμεσες Γενικές Συνελεύσεις και υιοθέτηση κειμένου απόρριψής της από κάθε σύλλογο διδασκόντων. Ευθύνη γι αυτό έχουν τα ΔΣ του κάθε Συλλόγου.
β)Σε κάθε περίπτωση οι συνάδελφοι δεν πρέπει να δεχθούν συμμετοχή σε ομάδες εργασίας-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ! και η διοίκηση οφείλει να επικαλεστεί συγκεκριμένες διατάξεις.
γ)Σε περίπτωση που επιχειρηθεί κάτι τέτοιο, οι σύλλογοι διδασκόντων να επικοινωνούν άμεσα με το ΔΣ του Συλλόγου για να αναλάβει συγκεκριμένες δράσεις.

Αλήθεια 6η,η πιο σημαντική!
Αυτό που προέχει σήμερα, είναι η αγωνιστική συσπείρωση των συναδέλφων στους Συλλόγους.
Οι Σύλλογοί μας είναι το μεγάλο μας όπλο και πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε σωστά.
Μπορούμε με συλλογικό αγώνα, παρατεταμένο, να σταματήσουμε την εφαρμογή της αξιολόγησης, όπως κάναμε στο παρελθόν!
Η υπόθεση του αγώνα για τα δικαιώματά μας και για την εκπαίδευση δεν υπήρξε ποτέ αγώνας που τον αναθέτουμε σε άλλους-ιδιαίτερα σήμερα.

ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ!
ΜΑΖΙΚΟΣ,ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ!
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ!
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

Βέροια 28-1-2014