Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2018

ΑΣΕ (ΠΑΜΕ) Π.Ε. Ημαθίας: Η κυβέρνηση με διαδικασίες Fast-Track εισάγει το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση του σχολείου, την κατάργηση δομών, την κατάργηση των ΚΕΔΔΥ και την υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής!


Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ FAST-TRACK ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΟΜΩΝ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΔΔΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ !
Βέροια, 06/06/2018
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Η κυβέρνηση, εισάγει το νομοσχέδιο "για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου" στη Βουλή, σαν τον κλέφτη, με τη μορφή του "κατεπείγοντος". Δεν είναι η πρώτη φορά. Έτσι έκαναν όλες οι κυβερνήσεις που έφερναν αντιλαϊκούς-αντιεκπαιδευτικούς νόμους. Έτσι κάνει και η σημερινή των ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ. Το νομοσχέδιο αυτό είναι προαπαιτούμενο στα πλαίσια της νέας αξιολόγησης από την ΕΕ και τους “θεσμούς”. Για ακόμα μια φορά επιβεβαιώνεται ότι “βγαίνουμε από τα Μνημόνια” με νέα Μνημόνια, ότι το κύριο προαπαιτούμενο της ανάπτυξης είναι να παραμείνουν και να αυξηθούν τα βάρη στις πλάτες της λαϊκής οικογένειας...
Το νομοσχέδιο με τον ψευδεπίγραφο τίτλο "Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου" είναι στην ουσία:
Νομοσχέδιο κατάργησης Δομών (ΚΕΔΔΥ, ΠΛΗΝΕΤ, ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ).
Νομοσχέδιο προώθησης της αντιδραστικής αξιολόγησης του σχολείου (που η κυβέρνηση βαφτίζει "παιδαγωγική ανατροφοδότηση και αποτίμηση" για να ξεγελάσει και να χρυσώσει το χάπι). Είναι το ίδιο σχέδιο με αυτό που οι προηγούμενες κυβερνήσεις ονόμαζαν αυτοαξιολόγηση και που ο κλάδος έστειλε στο καλάθι των αχρήστων. Όλα τριγύρω αλλάζουν κι όλα τα ίδια μένουν (δείκτες, κατηγοριοποίηση των σχολείων και ανταγωνισμός μεταξύ τους). Θέλουν ένα ακόμα εργαλείο για να γίνονται συνένοχοι εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι γονείς και μαθητές σε μια αντι-εκπαιδευτική πολιτική που καλύπτει τσάτρα-πάτρα το minimum των αναγκών θεωρώντας ουσιαστικά την ολόπλευρη μόρφωση πολυτέλεια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών.
 Εάν προχωρήσουν αυτές οι αλλαγές θα έχουμε ένα πραγματικό πισωγύρισμα στην εκπαιδευτική πραγματικότητα της Ειδικής Αγωγής: Τα ΑμεΑ στην πράξη καταργούνται και διαγράφονται ως ομάδας προτεραιότητας και ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης. Ειδικά η κατάργηση των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής, θα φορτώσει εντελώς στις πλάτες των οικογενειών όλο το κομμάτι της διάγνωσης και στήριξης των παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και θα απαλλάξει το κράτος από τις ευθύνες του. Οι εκπαιδευτικοί, το ειδικό προσωπικό, οι γονείς των παιδιών με ειδικές ανάγκες δεν πρέπει να επιτρέψουν να τιναχθεί  στον αέρα η Ειδική Αγωγή και η στήριξη των παιδιών και των οικογενειών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Το νομοσχέδιο αυτό αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων. Θα ακολουθήσει το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο, με τη μετατροπή του Λυκείου σε εξεταστικό κέντρο-φροντιστήριο και τον εξοβελισμό μαθημάτων και ειδικοτήτων από αυτό.
Να μην περάσει! Να αποσυρθεί άμεσα! Να δυναμώσει ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση, με αποχή από κάθε διαδικασία από αυτή.
Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι μαθητές μας χρειαζόμαστε πραγματική δημόσια και δωρεάν παιδεία με σύγχρονες δομές, με μόνιμο και επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό. Μαζί θα παλέψουμε  για τις ανάγκες μας, μαζί θα αγωνιστούμε ενάντια στο πισωγύρισμα που φέρνει αυτή πολιτική!
Καλούμε τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ, την Ομοσπονδία και τις Ενώσεις Γονέων, τα  σωματεία του εκπαιδευτικού και ειδικού προσωπικού, τους φορείς της Ειδικής Αγωγής και του Αναπηρικού κινήματος, τους συναδέλφους στις δομές της Ειδικής Αγωγής (Ειδικά σχολεία, ΚΕΔΔΥ κ.ά.) να οργανώσουν τον μαζικό αγώνα και την αντίστασή τους. 
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΗΜΑΘΙΑΣ